Prekių gražinimas

Prekių grąžinimas


Kokybiškų prekių, pirktų internetinėje parduotuvėje, grąžinimas ir keitimas per 14 dienų


Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo pirkimo ar prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. 

Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:

1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;

2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);

3. grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;

4. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą: čekį, sąskaitą faktūrą;

6. gražinant prietaisą, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų, turi būti atstatyta gamyklinė programinė įranga;

7. grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;

8. pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.


Bendri kokybiškos prekės grąžinimo reikalavimai – ji turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos ir jos atžvilgiu atlikti tik tokie veiksmai, kurie buvo būtini jos pobūdžiui ir pagrindinėms savybėms nustatyti. Galima atlikti ne daugiau veiksmų, nei galima būtų atlikti parduotuvėje prieš įsigyjant prekę. Pardavėjas turi teisę iš Jūsų išskaičiuoti prekės vertės sumažėjimą, jeigu su prekėmis atlikote daugiau veiksmų nei buvo reikalinga norint apžiūrėti prekes.


Būtina žinoti, kad grąžinti galima ne visas prekes. Mažmeninės prekybos taisyklėse yra numatytas negrąžintinų daiktų sąrašas.


Prekių grąžinimas ir keitimas priimamas:


Auregis UAB, Savanorių pr. 271 / Mituvos 2, LT-50131 Kaunas, Tel.: +370 37 313426, El. p. info@auregis.lt

1. Su preke pridėkite pirkimo dokumentą, laisvos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo - būtinai nurodykite sąskaitos numerį, kontaktus, užsakymo numerį. Prieš siųsdami prašome informuoti vadybą ir elektroniniu laišku.

2. Gavusi prekę ir patikrinusi įmonės vadyba su Jumis susisieks.

3. Pardavėjas galutinį sprendimą dėl prekės grąžinimo ar negrąžinimo priims po prekės apžiūros ir/ar funkcionavimo patikrinimo. Prekės priėmimas nėra galutinis pardavėjo sprendimas dėl prekės grąžinimo.


Kilus neaiškumų, klausimų ar nusiskundimų, pirmiausiai siūlome kreiptis į mus el. paštu info@auregis.lt arba telefonu +370 37 313426. Neradus bendro sutarimo, prašymus ar skundus dėl Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu